Yo

jag e seg här, oja oja oja..Jag ahr haft ett bra 2008 med mkt mkt mkt ändringar ..så inget mer med de...

2009 hopaps ja blir ett grymt år , kul , roligt , mer äbentyrligt + jag ska göra 100 saker som jag inte vgat göra innan , sådeså...Ilafall , ifrörgår va jag hos läkarna , illa de , jag fick se min , eh kurva heter de , genom dom åren jag varit en ''pasient'' hos sjukan , den börja okej på vikten , den gick up ¨up ¨å up sen rakt , med längen va de typ raakt å rakt å up å upå up...Nu går vikt kurav ner å ner , FRITTFALL , 90 gradet , jag skojar inte , jag blev chokad :S , medans längden går upp ..så ska de inte vara , min mage mår tydligen skit den också , har fått 3 nya medeciner , kortison bland anant , hatar de förr jag får jätte stora kinder av de , men där har jag tur!  , de finns tydligen en ny medecin som inte påvärkar andra delar av kroppen , woho inga bigga kinder :) ...Jag ska skärma mig som faaaaa-aan , ananrs får jag öperara bort delar av tarmen , vem vill de? , ingen..Jaja , idag va jag på stan , men flaaj & celia , de va kul , vi gick runt å pröva saker , fick ju 400 spänn av far igår ..Vi käkade thaimat så köpte jag en halsduk som passar PERFECT till min mössa , ahh stolt e jag .


Imorgon ska jag till svenska mässan med vilma ,de e hund utställning och jag å vilma har avrit där 3 år irad , detta får man ju inte missa nä ..Nu ska jag läsa lite om gymnasium , de äger , älskar vår skola , de e sjuukt mkt lättare att söka från våra skolor än vanliga , vi har inga betyg , näää kul de ,vi har ömdömen , 100 gånger bättre..Nu ska jag dra mig

ha de göttans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0