Skola imorgon

yo!
Idag vaknade jag halv 4 , ungefär för en halvtimme sen , så nusitter jag här på sängen utan massa sladdar och shit efter som jag har fått trådlöst internet , 0 sladdar förutom till batteriet ..Ialllfall , jag  ehungrig och väntar på att mamma ska komma hem och göra mat...Mmm mums...
Igår var jag med Vilma först , vi träffades på stan och käkade sushi , fyfan vad GOTT DE E ! , aaah , sen rignde Linnea och fråga om hon å hennes tvilling kunde vara med oss , så vi träffade dom på centralen efter vi hade käkat mat...Vi åkte till svenska mässan på hundutställningen , de va kul , vi var där kanske en å en halv timme sen gick vi till Gothia tower och åkte den hissen , haha de va så skoj , för Linnea & Sabina har aldrig åkt den och linnea, haha jag dog , jag kissa nästan på mig , vi var as långt up han typ ''AAH JAG FÅR SVINDEL STANNA STANNA'' så la hon sig ner och vi va skit långt upp , jag ba '' vi är bara på våning 8'' haha 16 vånignar till , så låg hon där hahah  , sabina typ dog , haha shit va kul det var , sen vilma, hon e läskig hon ville HOPPA i hissen , nej tack!..sen när vi va på tillbaka vägen ner så va de folk så vi var tvunga att hålla käften..Illafall , sen drog vi till spårvagnen , vivisste inte avrt vi skulle , så vi åkte lite här å där i stan , sen bestädme vi oss för att köpa pizza och äta då..Vi åkte till vasa stan och leta efter en jävla pizzeria ..Men nej de fanns de inte , sen åkte vi till Avenyn , woho en pizzeria , yes...Men nej priset va typ 145 kr för en pizza. nej tack!..sen åkte vi in till nordstan , där va allt stängt ..Sen bestämde vi oss för att åka hem till Majorna..SÅ vi gick av på kaptensgatan och där finns de ju 2 pizzerior efter som vilma bor i närheten ..Vi tog den som låg närmast hållplatsen , vi kommer in å säger ''HEJ!*' glatt å allt , pizza gubben ba''.....''' jag ba '' hej?'' ha ba ... sen ba '' HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HEJ !' han ba '' ..hej'' , sen så sklle vi välja pizza, de tog lite tid han ba '' är de så svårt att välja en pizza eller?'' , japp tydligen..Så skulle vi beställa , jag ba '' den å den , och vi käkar här'' han ba okej , sen ba '' hur många tarlikar vill ni ha , va ba ''öh?..en var kanske?'' , han ba '' nej de kostar mycket extra de går inte ' , så vi ba aha okej vi tar med oss dem , men vilmaville inte hem till sig å ta , så vi bestämde oss för att säga till att vi äter här med en tarlik att dela på , han ba '' *suck* varför säger ni inte till det innan?'' ..Kaxig han e , så får man inte kunder ...Så vi satt där med våra 2 talrikar på 4 pers..Då sa jag ''första och sista gången jag e här'' hahaha ..Sen drog vi till vilma å chillabara , vi köpte lite godis på vägen...Sen vid 9-10 tiden åkte jag hem...Hemma gjorde jag inget och somnade..japp så var min dag igår då..

Imorgon är det skola , aah jävlar vad tråkigt det ska bli , atanz atanz

aja ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0