Skola & grammis !

Tjohoo

första dagen på tarminen igår , känns faktist helt okej , ganska segt dock, typ 4 timmar bild bland annat..Men ja jag har VG i bild mohaha , det ska bannemed bli ett MVG denna termin..Att bro på betyg , aah jag e anska sisådär inte nöjd med vissa saker, men a nu har jag ju changsen att höja dem..Sen vet jag inte vilket gymnasium det blir häller :/ ..Ilafall efter skolan begav jag mig hem till Linnea & Sabina , när vi kom fram til vi lite macka å sådär..Sen gick Veronica Mars på tv , sitter här och kolalr på det nu också haha , de e grymt..Aja vi drogade de typ 1-2 timmar sen läste vi massa gammla tidningar om diskoteksbranden i göteborg , aah läskigt..Sen käka vi mat , sen bara chillade vi , viid 21 tiden åkte jag heemm , tråkigt tt åka spårvagn och buss i 50 minuter + det är sheta kallt..Väl hemma slåt jag på kanal 4 , ja , de e ju faktist grammis på tv och kära EMD är med ,,Allafall PRECIS PRECIS när jag slår på tv pratar dom två programledarna om EMD tur jag hade där va , så sjungde dom Alone :) , så fint så fint...Sen va de också årets låt , aaah jag blev lite nervös , jag ska vara ärlig men jag trodde inte att dom skulle få en grammis.Jag menar , dom har tufft motstånd ..Men så kom veronica 3a? , sen tänkte jag shit nu kommer EMD 2a , ne de blev Amanda , bra där , för hon är endå SonyBMG artist ..Sen va det ettan , jag va jätte nervös , 1a EMD , WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW , jag blev liite mycket glad..De rann liite tårar ut ögonen ..pinsamt , men dom är SÅ värda detta va ..Ett bevis på att svenska folket gillar de dom gör så mycket ..Nu hoppas vi på en rockbjörn också :D , om är nominerade i kateegorin '' Årets grupp '' sedan är Danny nomenerad i ''Årets manliga artist'' ..Nu ska jag inte uttråka dig , själv e jag jätte sugen på en god macka , jordgubbs yoghurt och ett stort glas apelsin jucie ..Och ja , idag mår jag överikt inte bra , så jag gick inte till skolan :/ , ..
Ha en bra dag
mICHAN


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0