Te e gott

hey , skolan idag då , var övertrött när jag vaknade och jag ville abra somna om å om å om igen , ..Mne jag kom upp till slut :) , gick till skolan , utan käka nån fruksot å allt , kom tills kolan kom på att vi had eny lärare i Historia , han va lite läskig , han gick liixom rak på sak , man hängde lixom inte med , han sa inte ens vad han hette , eh mlite lugnare får man la vara , så hade vi liten reast så börja vi igen , ja de gick inte så bra direkt men okey han e ny å så..Jaja skolan gick la hetl okey, hade gympa sissta timmen å jag ville sprign/jogga/gå runt härlanda , å  alla typ inte ville de så de fick bli Fotboll , de man hatar mest då , men okey , de börja regna , endel , fick gå med en snygg turban på hövet för att itne bli blöööt ;) ..Ja så åska de oxå , JAG HATAR ÅSKA, mn den gick över , sabina sötnos stod å grät för hon har avrit med om en hemsk sak med åska/blixt...Men ja , efter de drog ja på stan , mötte Emma där å vi gick runt lite, De slutade emd att jag köpte en tröja för nåra  hundra kroner men jag e mkt mkt mkt nöjd...Nu ska jag nog  njuta av mtit te å plugga på engelskan ..Så ja ,
..MÅSTE säja att Erik seger , e den messt udnerbara människan och den mest underbaraste som fattar å som e bra på at tprata.....
tack caree

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0