Studiedaaaag

tjoooooooo
studiedag idag , värsta gött juuu...Igår typ var vi på  PEACE ONE DAY ,med klssen och gymnasiet , de va la typ okey , jag hade värsta förväntningarna på Joakim&Joel men deras morfar elr farmor elr va det nu var hade typ blivit sick :O , så om kom inte :( , trök ju ..Jaja idag fick jag min ''lön'' / månadspeng , phhuuu har väntat hela månaden , så har vi bokat HOtell till örebro/kumla/halssberg den 10 oktober då jag å emma åker dit för att träffa böjsen Ajrik Lito & D-boy , ska bli mkt skoj , var kanse en månad sisst för mig höhöh ..Så ska vi boka tågtickets idag då? , elr inte vi utan hon å henens mor men okey , så ja halvva min månadspeng går ut på de mohahah ...Sen ska ag ju köpa en SVEA jacka oxå  , funderar på att göra det idag? , får de  om jag orkar , har typ dö mycket läxor också ...Okey, mnn bogg e dö ful , i know men den ska fixa sig , lovarlovar , typ nångång i veckan , å jag e seg mkt seg i know men jag har inget ork typ ,,Men jajaja
ha en rba dag
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0