Skolan!

Hejsaan!
nu sitter jag här å dricker OBOY vilket vacker väder solen skiner idag oboy jag har tunga kläder för jag hittar inte mina shoorts..Den va bra xD..inte BTW jag vann en sång tävling haha , elr inte vann jag kom andra plats , VÄLDIGT konstigt, jag sjugner som en uppblåst anka :) ..Btw va jag  i Falkenberg idag/lördags , EMD ofc , asså tyvär jag har blivit helt förälskad i Xider..Menmen , de va så jävla braaa , giget va ju röj , vi sov bara en timme , men orkar inte skirva om de nu , kanse gör de i skolan senare elr nått mohahah...ska fixa de sissta sen skola


Pösshaj

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ha så kul i skolan :)

2008-09-01 @ 09:35:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0