Nytt rum

wohoo , igår kväll lyckades jag möblera om själv :D , blev faktist riktigt snyggt, måste dock till IIKEA och ja de blir la i slutet av månaden å jag vill köpa massa shit..Jäjä , har sovit så jäkla dåligt inatt att det inte är san t, somnade runt et å hosta var femte minut typ , sen typ hade jag massa läbbiga drömmar om flygplan som störtade , ett tecke på vad :O ? , Aj skäred ..Men okey , så ja de va inte härligt de då , å jag e fortfarande fökyld -.- orkar inte , ...Juste Hela denna veckan har vi projekt vecka (ingen aning vad det är) men okey , vi missar ialflall allla lektioner å börjr 9 varjde dag och så har vi skolfoto på Tiisdag, höhö sissta fotot med klassen , vissa vill ta sånt Pix elr va fasen de hter foto , men okey..Hoho
Juste, Silja kryssningen i shtlm, vi shet i den , för de fanns inte platser kvaar...MEN vi åker till Malmö å ser grabbarna i stället den 3 :D , så åker vi bil ner wohooo , och så bor vi på scandic WOHO..Men ja så e de..Nu ska jag städa lite å fixa lite små ditaler å shit i rumet ;)

Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Anonym

spex :P

2008-09-21 @ 16:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0