Lördag!

Shenixen
Ha rjsut kommit fem från att vara med min far å min halv lilllebror..Vi gick på stan en sväng å jag köpte en haaalsduk :) , mkt nöjd , sen gick vi å åt , de fick bli fanta för mig för jag ville inte äta...SÅ gick vi en liten sväng å kolal på jackor å sånt ,  alltså de ska vara så jävla svårt att välja en vinter jacka , jag TROR jag vill ha en SVEA ;) , MEN JA DEN KOSTAR TYP 3000 å mamma e helt knäpp å komemr inte betala de men pappa vill dela på priset -.- , men så komemr jag då som får 1200 i månaden å ja,  dom går ju redan åt på sthlm resan å så..Men hitta en annan jacka på stadium för typ 1500 å dne va snygg den :)...Sen gick vi på bio å såg Kung FU Panda xP haha den va ja lite udda, jag sat tå hosta hela tidne med min FINA rökhosta ...not...Sen typ börja pappa tjata om at tjag msåte köpa en hsöt jacka men vi hitta ingen åså , så de msåte jag ha å ja han ebtalar den :D  ,WIIII , mamma e snål :)..å dum...Ja hon e otroligt jobbig at tjag bara vill bort här i från NUUUUUUUUUUU, annars åker jag till pappa..jävla kärring...eh a , sne gick vi runt  lite å sen va jag hemma , nu e jag hemma rättare sakt -.- , å jag ahn inte göra min möblering igår så jag funderar på att göra det nu , å sen typ ha en film kväll för mig själv, ME LIKE ..jäjä msåte nog sätta fart nu isånnafall :)

Herrå
Michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0