Its time to DANZZZE..

Haaaaoj
yeah jag ahr dans feber , har knappt kunant sitta still idag utan att DANSA hahah helt sjukt , ja mend e e skoj , synd at tjag inte börja att dansa något i år , elr gå i gymnastik...Jaja  , igår var det skolfoto då , issta året emd klassen :( , känns rtråkgit, jag menar ungefär 9 år tillsammans å detta e sissta , sen bara förvvinnner alla , de kommer kännas hemskt..Men a okey , asså jag blir inge bra en enda gång , men okey,  jag orka inte bry mig längre den dagen , så enkilt foto då , assså spela roll hur man ser ut då , de komemr lixom inte med i skolkatalogen haha så de e bra..Så tog jag Linena Sabina och Vilma kompisfoto , SHIT vad fint det blev , asså så jävla fint , vi tog 3 st , 2 där vi stod upp å ett av dom blev inte bra, sen ett där vi skulle gö nåting , så hoppa Linena ner på golvet å vilma la sig på henne hahaha , å jag å sabina stod upp å ba '' öh?'' haha , iallfalljag..Men så ba a sätt er ner så tar vi sissta fotot , haha , jag å sabina ba flög ner, å då tog han kortet , men dee blev jätte fin å världens bästa FOTOGRAF säger jag bara , han va skit trevlig å man fick se på korten och allt å välja å så...Så skulle vi välja då , så tog vi bort den fulaste där vi  stog upp , sne spelade de ingen roll för mig om vi skulle ta såtå erl sitt kortet för båda var ungefär lika fina men sitt kortet va bäst för på andra kortet va sabinas ben lite konstigt , men så sabina ville inte ha de å linnea typ '' NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ INTE DET KORTET'' å gör värsta blicken itll mig utan jag sakt något , ..DÅ trodde jag iallfall att hon menade stå kortet så han valde det så blev de sitt kortet sen va linena sö sur på mig å sa att de va jag som valde :S , inte okey...Men ja livet e svårt..Men okey , så har vi projekt vecka då , så vi har inga lektioner JIPPI utan abra MUSIK typ , allfall min grupp ..Så typ ja , idag sjöngvi bara oxå å de va ganska skoj , haha ska sjunga med Nea & Vilma själva på söndag nånstans , inte okey , elr en vers höhö..

Hm kl e 18 å ingen e hemma :O , förutom jag lixom ? , undr avar de andra e , jag e hungrig :( ..
Juste asså äre nån so mvet vf denhär förbannade menyn åker NERÅT ?!?!?!?? , inte okey..Nu ska jag typ se på tven -.-

Pöss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0