Idol,Skola&Prov

Helloj
JO nu har idol precis varit å ja alla vet ju att de e en ny jury vilket jag tycker e skoj mohaha..Tycker nästom dom nya e rolgiare än dom gamlla..För förra året va dom ju bara kaxiga ? å nu e dom lite smådumma på ett skojigt sätt , sitter där å gör små danser å sånt haha ..JAAA men tummen upp för dom då..Å a deltagarna e ju skojiga dom med, som '' Italienska ficktjuven''  jag satt å skratta mig tills det rann en flod i mitt rum , å hon indisska , men gud jag har sjung på den låten hela dagen , på en ganska skoj dialekt..Men hon va söt.. :') ..Men vissa säger att jag ska va med där om 2 år , NOO inte bra ja menar a jag gillar sjugna men enligt mig suger jag :) ..Jäjä


Bä jag har börjat skriva dålig här känner jag , lixom glidit ifrån intresset å min layout , ysch den gör ju så att jag inte ens vill gå in här lixom , men ja jag ska försöka förbättra allt ...Jaja Idag å hela veckan har de varit skolan å ja ge ganska trött på den redan , Så imon har vi historia prov å jag har ungefär pluggat SÅHÄR lite så jag ska nog läsa på lite nu , de e bara 9 frågor lixom , och två timmar ..Menmen
Igår i varjefall så  var jag på sta å köpte ett par nya cheap Monday jeans (TACK GODE GUD FÖR DETTA) mina andra blåa asså a sånna där jeans blåa dom e lixom borta å de va ju inte bra de så jag köpte ett par nya elr pappa , höhö..Så har jag inte ens skrivit om Falkenberg här , skäms michelle , fyfy...Men haha va var det jag tänkte på som var lite extra?, yes nu glömde jag va de oxå ..

Nu ska jag plögga pögga plugga
tacke care :)
michan
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0