Home and Sick

Haaayj
sitter här hemma , helt tyyyst , å stökigt å så komemr de  host attacker typ varje 5te minut , har typ halsfluss -.- , kulkul...Idag måste jag nog städa , sen funderar jag på att flytta sönder mitt rum å sen eh en annan  grejs å sen fixa denn layout , vilket ja de kommer la inte gå så bra,  tiden går juu ;)...

Yeah , Silja kryssningen med EMD börjar att planeras , åker nämligen med Emma (Lonngarden) och ja vi planerar lite smått som sakt..Men jag har nog bestämt mig nu att jag ska sluta åak efter de , om de inte e gig I göteborg elr typ runt göteborg , Ehm ja de va nog ett beslut som jag tog genom att läsa en komentar på BDB...Mne jag ska lova bland annat Bäbis & Sussie att jag SKA på spelningarna ni åker på ,  lovar de , <3 ..Men jag e lite osäkert fortfarander jag , jag menar alla underbara dagar lixom , men så e de ju alltid nått fel som uppstår gång på gång på gång igen..Men ja ska  nog prata med liiite folk först , elr ja typ 2 st xP , men ja okey , nu ska jag städa :)

Pöss
Michan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0