Shuuuue

Helloj dådå..Skola idag , typ inget spciellt , såg på film på morgonen om typ olja ...Inte okey..Skulle köpa en SVEA jacka idag men jag orkar itne åka till stna verkligen..Få verkligen göra det imon annars e de försent..Åker nämligen till Örebro på fredag och en jacka vill ma man gärna haa..Har prov imon , åh jag komemr få IG..Blä , har massa engelska läxor också  , så jobbigt , masas läxor hela tin å bläääe....Ja som sakt örebro på fredag , eller hallsberg om man ska vara exakt..Ska dit med emma å hennes mamam å vi åker typ nångån vid 4 tiden..SÅ evi då framme kl halv 7 , vi kommer bo på hotell :) , JAG ÄLSKAR HOTELL...hotell frukost...ja de e ju de bästa med hotell  m dock e de inte lyxig :(..Haha nä jag ska inte låta bortskämd men ja , lyx de e inte dålit det..SÅ då ska lja Caråå Linda Lotten ja alla bra ska dit , har itne träffat dom på en BRAAA stund...Så ja , då ska vi dit d å för å se EMD..Jag e inte så pep , vet inte vad de e ..Elr jo jag vet men inget jag kan direkt säja..jaja ska städaå  plugga

tjingeliiiiing ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0