S e g D a g .. D i s k o t e k s b r a n d e n , Göteborg



Hejhej
Idag vakna jag runt 11-12 tiden , kändes ganska härligt , har sovit i Vardagsrummet
två dagar irad men natten till igår fick de bli min säng..Härligt , ingen väckte mig eller något , Otroooligt härligt..Segade hela morgonen genom att kolla på Tv och läsa liiite ...Så ja de har dagen min gått ut på mest , seg seg seg , tänk om man gjorde  såhär varjedag haha , mja de skulle blivit låång tråkigt men ja man blir inte trött iallfall , Eller jo kanse , kl e ju fem i ett  och jag håller på att slockna..

..Måste dock påminna om DiskoteksBranden ..Jag var bara 5 år , som jag har räknat ut de..inget som  jag direkt minns perfect , men ja , jag fick i varjefall reda på att Mammas kompis (känner henne jag med) Hennes båda döttrar Elina & Lisa var där , tror dom var 16 eller något sånt när de hände..Båda dom Omkom i branden , har hört historien massa gånger och Mamman till barnen kunde inte hitta barnen vid ''stället'' efter några dagar hittade hon Bådas örhängen , det var det enda som fanns kvar av tjejerna..Så fort jag tänke på det börjar jag att gråta..Nu är mamman helt ensam , dock har hon flyttat till Ryssland trorjag..Har varit på deras graver ,de är så otroligt fint , ''Stengraven'' är Formad som
ett hjärta och Mamman gick dit varje dag och satte nya blommor , tände ljus tvättade Stenen satte ut gossedjur och sådan , så fint , men endå så hemskt , usch nu gråter jag..Att något sånt kan hända det  är ju bedrövligt..Har änkt på de och läst om det på nätet en del av dagen och ja jag e ganska väck... Ska inte prata om det mer...Iallfall , såg att det var ett fint fackeltåg på bron vid Hisingen , funderade på att gå dit faktist med mamma , Men hon hade ont i foten...Men ja , En lite tanke till dom 63 Ungdomarna som omkom och till deras anhöriga och dom som blivit drabbade..

Tänk nu , precis för ett år sedan brann det där och ungdomarna var kräckslagna och hållde på
att dö , precis nu ..Så sjukt


Så fint är de :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0