läkarbesök

Heheh nämer inget om när jag skrev här issst :O

Hhaha ja hursomhällst , skola idag då , började kl 10 vilket var otroligt chill , va skit trött å så ksulle vi ha tysta , jag satt å hoppasdespå att han var sjuk , så kommer engelska läraren in å jag får världens störtasta leénde på läpparna å så säger han att vi ska ha Engelska istälelt..YEEEEEEEEEEEEEES....men nej , dom hade bytt lektionen så att vi skulel ha tyska en timme senare ..NO!...Jaja tiden bara sniglade fram sig å jag dog ..Jaja mamma hade på morgone tjatat på mig at tjag skulle på läkarbesök idag men hon kunde itne följa med efter som hon har brutit foten..Så vägrade jag å blabla, å så sa hon att jag bara ska ta blodprover dådå ..Jaja okey kanse..Så hänger vilma emd fick man reda på då , yes tänkte ja ..När vi var framme fick jag väga mig ¨å längd snabbt , höhö haar gått ner 3 kilo på 1½ månad WOHO dagens höjdpunkt kan man ju lätt säga.....Så nu e jag snart i min drömvikt men jag får inte gå ner mer enligt ''sjuksköterskan'' ..Jaja så tar jag prover då ..Asså om man sätter ihop alal gånger jag tagit blodprov så måste de fasiken bara 80 liter MINST...haha ..Jaja så tänker ja då , härligt snu e jag klar så komemr hon med '' Aa nu ska du bara få prata med en läkare'' NOOO jag vill inte :( ...Men ja så stack ohn jag satt kvar å va fröbanad på mamma , så kommer hon med en färglad påse å jag bryr mig knapp , en present såsakt...Höhöh jag stack till vilma å ja vi försökte lista ut vad som fanns där ..Haha..jaja fick  prata med läkaren snabbt..Då va de över..MEN NEJ , d eva de inte alls ...Åh jag trodde jag skulle spricka av ilska ,  så skulle jag få ta typ vaccin mot något , ..Okej jag e van vid blodprov men detta kändes inte bekväämt..dom stod å babbla vf å jag trodd ejag skulle somna..Men okey , så gjorde  jaag den då , de gjorde....FRUKTANSVÄRT ONT..men ja de gick över snabbt..Så stack ja å vilma till mig kan man säja, så gick vi til lGympasalendär dom andra var , så vänta vi på tvilingarna å sne avre hemdå..Kände mig yr å ja de skulel jag göra oxå.Så satt ja å kolal på film , Så gör de as ont i min arm märkte ja , dne e AS svullen  om man känner så e de som en jäkla FOTBOLL..haha nä kanse inte men de gör ont å de e svullet å jag har feber och jag vill ssova...Jaja ska bli bättre , hoppas ...

Ha en trevlig kväll

MICHMICH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0