Jag suger helt totalt .

Shuea , ska snart iväg till stan med Flajis :) , sen ska jag slagga hos vilma typ höhö trevligt...
Asså igår så ringde en läkare får nsjukhuset å sa att mina blodvärden på mina medeciner e SUPERDÅLIGA...usch jag erkänner här å nu att jag skitit iatt ta dom i en månad...Mer kanse?,,,Fatta hur jävla jobbig , 9 tablette rom dagen , morgon å kväll ,fatta hur jobbig de e å komma ihåg , nu har dom HÖJT min dos till 11 tabletter om dage..Jag O-R-K-A-R inte..Okej er som inte vet hr jag chrons sjukdom (en tarmgrejs som typ jag ahr haft i 4 år å som komemr ha hela mitt liv) , jag har oprerats typ 1000 gånger , nä men 5-6 gånger , minns inte, jag har varit inlagd på sjukhus runt 3 månader , jag har tappat min vikt så jag vägde 25 i typ 6an 7an ..Usch , å när man väl itne tar dom får man DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ ONT i magen , asså känslan , asså de gör så JÄVLA ONT såjävla ont usch fatta hur ont de gör , den värta känslan som finns verkligen..Och nu har jag lixom inget i blodet , och snart komemr ja va sjuk typ å missa skolan å shiet , vad har jag GJORT :O? , ångrar mig , ska verkligen verkligen dricka dom nu..Har jätte dåligt samvete för jag gör det bara dåligare för mig och ingen annan? ..Och läkarna sa att om inte jag grejar detta om jag få ''äta'' genom slang typ (sond) å operera bort delar av tarmen , jätte kul -.- ,,SJÄLVKLART missar jag skit mkt i skolan men nej , jag ska greja detta, jag skaa verkligen..


Nu ska jag begemig till bussen ,

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0