Inge kraft

Asså åh usch jag får panik snart..
Jag vet inte vad jag ska säga men jag e så jävvla trött på å vara tjock , mina lår
bara sväller 10 cm om dagen å jag svälter å rör på mig mer än vad jag nånsin gjort å inget händer jag orka rinte mer , vet fan inte va jag ska göra , jag e så tjock at de inte e sant...Jag blir avensjuk när jag ser någon som e perfekt , som kan vara stolt över sin kropp å vara nöjd..Vafan  kan de inte var jag för? , jag saknar den tidne då jag var smal och nöjd , nu e jag fet som en jävla fuckign ko , jag smår panik ,jag orkar inte , jag vill bara göra en fett sugning på låren å magen , jag  vill ha en fin mage å fina smala lår , jag orkar seriöst inte mer HJÄLP MIG vad fasen ska jag göra? , jag blri aldrig nöjd , jag orkar hälelr inte svälta  för jag e seriöst hungrig ..lite iallfall..Åh ge mig bara en perfect kropp ..Kan knappt inte se mig i spegeln innan jag bara vill börja gråta , ser bara en stor tjock ful fet idiot framför spegel å vafan de e ju jag , äshc jag orkar inte , om jag ger upp går jag bara upp i vikt å då kan jag ju gå å dö..
Helvete !

Kommentarer
Postat av: flay

ASSSÅ MICHAN HELT SERIÖST DIN JÄVLA IDIOT

JAG FÅR HELT SERIÖST RYCK!!!!!!!!!!!!!! DU KÄNNER SÄKERT NÅGON SOM ÄR FET, EN FET PERSON GÅR INTE UT MED ATT DEN TYCKER ATT DEN 'R FET FÖR ATT DEN SKÄMS FÖR DET MICHAN DIN JÄVLA GAAAAAAH DU VET FAN ATT DU INTE ÄR TJOCK FÖR DÅ HADE DU FÖR FAN INTE SKRIVIT UT DET PÅ BLOGGEN SKÄRP DIG OCH VÄX UPP IDAG FÖR HELVETE BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD. VEM FAN HAR SAGT ATT DET ÄR FEEEEEEEL ATT VARA LITE MULLIG? INTE FÖR ATT DU ÄR DET MEN ASSÅ GUUUUUUUUUUD DET ÄR INGET FEL ATT HA LITE HULL PÅ KROPPEN, MAN SER JU FAN FRISK UT, HÖR DU, FRISK?!!?!?!?!?!?! DU KOMMER FAN BLI SOM EN VANDRANDE PINNE JÄVLA GAAAH DU SA ATT DU INTE SKULLE BANTA MICHAN DU LOVADE FYFAN VA JAG HATAR DIG JUST NU!!!!!!!!!!!!!!!!! det enda du vill är att få uppmärksamhet men det är fan INTE rätt sätt. lyssna, jag tänker inte umgås med dig om du fortsätter såhär.

2008-10-30 @ 09:28:24
URL: http://flajzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0