Iiiih

Tjohooo
idag e de Tisdag å jag ahr lov , chillade hemma å resten av dagarna typ , så härligt ,INGEN SKOLA :D , så idag då , va jag på stan med vilma , vi köpte lite halloween grejs efter som jag ahr halloween party på Torsdag , så a ,jag köpte en klänning oxå , mucho vacker , gilalren otrooooligt mycket..Jaja vi vandra runt på stan , käka lite mat å sådär..Kom hem sen , gjorde inget , glodde på Rosa Bandet Galan , iih trevligt de tycker jag , att dom har en sådan grejs för att tjärna in pengar till Cancer forskning  , right :)? ..Jaja satte på lite musik.. Lite *hosthost* ..Å typ galna mig , hhah så härligt , dock funkar inte dator ljudet , varför??? , de vet jag inte :S ..Så de blev mobilen, nu sitter ja å chattar med lite folk...Jaja får bli en snabbis, spelar nada roll vem som bryr sig ;)

Gooonatt
Michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0