HerreMinGud

Phuuu , jag e så trött att jag fäller ihop till en boll snart ....eller något... , jag har bara druckit ett glas saft och inte ätit ett skit...Mår ganska illa men ja...., asså min blogg e så jäkla tråkig att de inte e saaaaant , Nånsom har förslag på vad man kan skriva om? , uppskattar de verkliiigen...

Jaja jag e sjuk , har inte varit i skolan , , vaknar med 39 graders feber fryser å jag tycker de e skti varmt på samma gång , hostar som om jag har rökt hela mitt liv ..Inte okey ..Men imon är de då gymnasie mässa , det ska ju bli skoj , jag har ungefär noll koll på vad jag viill göra i framtiden..Nått inom musik? , något med resor att gö? , vettefan asså ,  musik e ju de som e bäst , men jag älskar resa att de inte e sant..Jaja får se , hm hm hm ..'sch en ful header oxå måste fixas , ah jag dör ..Orkar inte , ska nog sova elr se på film elr Tv elr nått

Ha de bra på fortsättningen av dagen..

Mishaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0