Fredag

Tjoho
igår varre freda , skola då , hade mattte prov på morgonen 2 timmar , de gick faktist ganska bra :) , efter det samhällskunskap , hade övat noll på de men jag klara de jätte bra endå kände jag , haha hoppas de gick bra på dom då...Efter skolan ringde jag Flja och sa att idol kocken var i Alingsås och skulle signera och sånt..Så vi bestämde att åka dit, fick oxå reda på att Underbara Sara skulel sjugna där (en kompis) hon var me i en talangtävlig..När vi väl va framme stod kocken där å signera , vi sa hej å lite sånt , han va gaanska osocil ..Om man gemför med EMD , men han e la inte van ;) än..Jaja vi gled rutn å träffa sara, vi gick runtå massa sånt , massa delagare fårn lilla ESC var där , så en av dom hette då Maruc , sara kände då honom , och när vi skulel platta håret så kom han så tvinga vi honom att sjunga..HERREGUD, han sjunger så jäkla bra :O , jag börja nästan att böla , trevlig e han oxå :)..Jaja så kl 20 började Talangtävlingen utse 4 finalister som gick itll Final , dock gick srara inte vidare ,m en vafan hon sjunger SUPERBRA ..Jaja dom anda som gick vidare var rba endå ..Menmen , innan dess va Andreas Kalrsson trorjag han hette, han var emd i IDOL 2007 och släppt en ny singel som hette typ något...Så han signer innan , Kocken sjugnde imellan , sen så va de då finaliserna och en av dem skulle viadre, å de va en tjeje , tror hon va 8 , men en så JÄVLA mäktig röst :o , hon sjugnde super bra , SUPER bra,  så efter altl , prata vi lite emd kocken åså tog vi tåget hem halv 10 ...Hemma somna jag direkt , elr inte iförsig men endå.....


Lite skoj , höst lov :D
Nästa fredag e de ju Halloween , å jag har bestämt mig för att ha ett Halloween pary för skoj skull med Hela klassen , de har varit så mkt konstigt nu för tiden i kalssen så a..Dock vet ja inte avd jag ska ha på mig :S , vill gärna ha en fin klänning å typ en maskerad ''mask'' ine en ful utan glittri , de blri la ganska bl , så rufsar ja till håret ordentligt massa hårspary å grå årspray elr något hahah..Aja vi får se , jag älsar dekorera haha , så jävlar nu blirre barnsligt haha mucho mucho ballonger annars inge kul hahah , så idag ska jag , elr rättare sakt mamma hyra en lokal..Så ja , hopaps de inte gåpr över styr ;) , har lovat att jag ska fixa allt själv ALLT ..blahaha detta komemr gå bra..Nu ska jag göra något

Ha en bra dag
michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0