Dagenidagdagensdagens ..eh

Ja tjoooooooo
sittter hemma å HRREMINGUD vat dien går  snabbt :S , usch måste plugga NU!!!!..Ehm
Idag va de skola  kändes lite bra att vara tebax...Typ väldigt konstig stämning dock..Ja de kan j ubror på vissa saker , *ivel skratt* MOHAHA nä men asså haha jo okej , nej haha elr ja okej , haha jag ahr typ skällt ut alla x)...Tss vf säger ja inte ;)...Jaja hade matte 3 timmar frn kl 8-11 , de e inte så svårt , ltie roligt om man gemför emd förra terminen då vi hade en annan lärare å han e så JÄÄVLA sträng..E as rädd för honom , sög på matte då :S , nu e jag typ 7 gånger bättre..inte för å skryta med de e sant...Jaja , sen engelska , segsomendeg! , usch , sen Lunch, gjorde inget spciellt , sen bild , haha så jävla kul , sabina tog svart typ bläck penna fast deva svart tusch .Så fylde hon i mina ögonbryn å gjorde som typ blattpojkar brukar ha , IGENVÄXTA ögonbryn , fan va  alla garva x ) , så jävla kul , jag måla hennes ögonbry n men hon ville inte at tjag skulle göra ett Harry Potter ÄRR , de såra mig jätte mycket WHÄÄ :''''( ..Jaja teknik två timmar sen , booooorrrrriiinnng !...Sen städ akorridoren pff trök , sen in till stan , skulel på Mässa men ja vissa e som dom e ;)..Ehm åkte in till stan papap ringde han ville kolla på datorer efter som JAG jag jag jag ska få en dator..Elr nej , pappa köper en så har vi den hos honom å tar hem dne hit till mamma ibland...Höhö , Macforum , haha de e ksoj där ju , knäppte massvis med egobilder x) ..Nu måste jag göra tyska ananrs kommer min stängra lärare skälal på mig som vanligt...

Haentrevligkväll

Michanpichan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0