Radio - Danny

Hejhej
sitter hemma å väntar på min första måltid idag :) MAT!
e sjuk , har feber  , fryser som attans , mår illa å har ont i magen som zatan..Plus jävligt mycket träningsvärk , har itne varit i skolan på 3 dar :( ..Jaja Dann ygår de bra för , ny singel å allt iiih inte illa , Radio heter dne å den e ap bra verkligen haha..Jag flaj å emma samlar in pengar till en julklapp till danyn , jätte skoj e de faktist,, problemet e då vad man ska ha? , Spa tänkte vi på , grejen är den att, har han tid?..Tro vi e uppe i 1500 kr minst :D , så jävla bra , hoppas han blir nöjd med de man kan ge honom nu då , kom gärna emd förslag vettja , den 21 åring å hans flickvänn i shlm , + han ahr itne mkt tid , hahaha..Gillar laga mat å mysa..Jaa?..Men spa tycker jag låter bra iallfall..

Här e lite av låten och skivomslaget som jag inte gillar , lite naket hoho





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0