Löördag

Shuue
sitter här lite trött å sådär , ska gå å lägga mig nu typ..Idag va de lrödag , har inte gjrot något specieltl , varit hemma ,sjuk fortfarande...Jaaaa, Idol igår , kevin ägde allt, han e för bra för idol :S , seriöst , han äger , Lars åkte , tyckte dock att Anna skulle åka , hon e BORING , !! ...Ehm ja finns inte så mycket att säga , hoppas du har de fint ...Iiih hitta ett par vita short ts 152 , tänk att jag lyckades få på mig dom å dom passar perfect :D , hej nån som e stolt? , svar ja...Lit esåhär alltänt så ska jag flytta :D , ska bli jätte kul , vet inte när men på samma gata så fort en lägenhet( 4½ med två badrum+stortkök) e ledigt då flyttar vi dit , ska bli JÄTTE SKÖNT att bo större berkligen..Länktar redan , då kommer jag få ett större rum å jag ahr bestämt att jag ska sätta tapeter färga de , å allt , ihh läängtar... Imon ska ja chilla , trorja , nu e jag jätte trött *GESP* ska ta mina medeciner å gå å sussa...

Gonatt folket
Michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0