Jaadu

Blää ja ge sjuk , jävla sjuk usch vad jag HATAR de , jag har rökhosta , haha elr de låter som de men jag e jävlans förkyld , fasiken på de..Ny vecka , nya tag och närmare jul...Asså jag får värsta jul feeling typ lite då å då , vill bara ha julklappar haha , tre dagar efter jul fyller ja ju år också , sen nyår å sånt , mycket i slutet av året..I år vill jag ha , elr man kanse ska säga , önskar mig en Laptop , en digitalkamra , en nya mobil och inget mer , en laptop kommer ja få, trorjag :P , pappa e snål som fasen orkar knappt säga till honom vad jag vill ha , han kommer typ dö , endå får han dubbelt så mycket lön än mamma + han bor ENSAM i en lägenhet , shiet , hur snål får man vara? , mamma betalar ALLT åt mig , endå säger pappa hela tiden '' blabla har inga pengar'' och om jag säger '' men mamma betalar allt'' då e hans svar '' de har inte jag med att göra'' comon , sjukt , men en mobil får jag 100% för min har varit på renoering 3 gånger pga knapparna , en gågn till så blirre pengarna tillbaks eller en annan produkt , jag e 10000 % säker på att den går sönder igen , köp ALDRIG sony ericsson w580i , den suger ..

På torsdaaag , så får man barnbidraget , iiih vilket innebär hej jag ska köpa nya jeans , herremingud jag har köpt NOLL saker denna månad , har lovat mamma att itne köpa nått på en hel månad,  de  känns inte bra nej..Iförsig jag ska kase på cinderella kryssningen :D , mamma typ tyckte d elät kul sådär , yeah då betsämer jag att vilma ska med :) ,  men jag e inte sugen på att åka dit faktist..Tänkte åka upp till sthlm i övermon för att se spelningen av '' redag hela evckan'' då danny är med , men de fanns inga tåg hem  , så vi fick skita i de..Men snart träffar jag MR snygging iallfall :) , har saknat honom ...Jaja nu skall jag ialflall göra nått vettigare än att sitta vid datorn

Ha en bra daag
Michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0