Hm okey ...

Tjooo!
vaknade typ för 40 min sen x) , wops , en hårt natt , mohaha ,jag e mucho cp å jg orkar itne berätta vf jag vakna så sent ;) tjoho ingen vil lveta ivarjefall ...
Jess , igrå va de idol signerings shit , hoho mycket folk? , svar ja , va där med Linnea Sabina Annie & Vilma , goa flcikor de <3 , träffa massa folk , vilket va jätte skoj :) , dock snacka jag ungefär noll me idolerna,  jag palla helt enkelt inte x) , så skulle man upp på scen å ta kort ?! , nej tack! ..Hahaha ..en jaja msåte ta upp en grejs..

Jag e totalt trött på att bli behandlat som skit varenda dag , vafan har ja inget liv? , mjä kanse inte men vissa personer e enna skoj , tycker  fett synd om dom , dom e så avensjuka på att JAG har världens bästa kompisar , på att JAG haar ett bättre liv , och självklart blir dom avensjuka så dom KAN INTE låta bli att förstöra,  de e sååå logiskt alltså ...Finns det något som jag inte har? , japp en fin kropp , men big deal 2 kilo kvar sen e ja nöjd , Och bara för den andra personen väger ungefär 100 kilo mer så kan den inte låta bli att kalla mig tjockis , asså se hur de låter , de e ett skämt haha ..Men ja jag  e tjock men om man tänker såhrä då att personen väger mer än mig , vem e de som e tjock då?..inte för att du e de men den VEEEEEEEEEEEEEEEET hur mycket jag mår dåligt av att nån säger att jag e tjock , endå gör den de.. ..Sen e de ju fjantigare att tro att jag blir avensjuk på nått , satt å garva 1 timme i förgår när jag läste en text, å se va meningen att jag skulel bli avensjuk , haha knappast jag vill häldre spy !! , villket jag borde gjort..Sen e de ju ENNU barnsligare om jag planerat men en person '' en seriös'' sak i typ en månad? , så bara för den e sur , för något ja inte fattar ?? , så SJÄLVKLART skiter den i mig å tar en annan , asså snälla rara du som jag snackar om jag e inte ett dugg avsi , jag lovar , jag tycker synd om dig och det är väääldigt patetikkt att du inte säger att du e sur , utan gör sånthär skit , men ja fan du e som du e och jag kan inte göra så mycket åt saken ..Varsegod ring mig jag e inte sur ett dugg ,du kunde gärna vara med igrå om du ringde , men ja jag vet inte vad ditt problem e :S ?

Tack å hej nu ska jag sricka te å vila :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0