Hätligt med fredag

gaaah vad jag har längtat efter helg  ,ska på bio kanse , rästen  sova ..Höhöh IDOL nu då , jag kan loova att Kevin e topp två , sen e de ju Alice , tyvär åker Robin ut idag , eller Johan..Tycker låtvalen var itne okey :S , The rasmus , asså nej de e inte rba, k ärlekstema inte rock ? , jaja ,,,Idag va ja p åstan lite me linnea vilma & sabina , köpte ett par jeans,  tack gode gud ..elr nått...Öhm ja inte så mycket mer ska se på freda hela vecka nu , hoho danny e med :D..

En sak , bara så alla vet , måste säga dehär , elr a do mvet vilka dom e , okej , Hej jag bryr mig inte om ett skiv va du säga du kan fasen gå å göma dig oc aldrig komma tilbaka , tycker du inte om mig , så e det inte mitt problem utan dit ..ah gå å dö -.-


Ha en br akväll ;)

Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0