Dåålig dag !

okej okej okej!

Vaknade 7 , va dö trött fick panik  å ville verkligen inte gå upp, satte på The voice , å ja de blev enklare , tog på mig världens äckligaste kläder , jeeans å en tjocktröja med luva , kunde inte känna mig mer som en luffare !! , sega runt gjrode en macka å stack till skolan , gick till kemisalen , tråkit , kemi 2 timamr  , roligare..inte...seg dag , 2 timmars hemkunskap iallfall i slutet av dagen , Grekisk mat , kunde de bli bättre ? , svar ja , VAFAN E SOUVLAKIN? , ingen -.- kul , vi gjorde nån jävla grekisk nationalrätt elr nått , usch den åt ja inte , sen en matpaj? , den åt ja bara , å så nån jäkla efterätt med banan , äcklit , hatar banan...Eh linnea var ialflall helt cp i skolan :O , hon KAAAAAAAAAAAAAAAAAN verkligen inte låta bli att göra de jag hatar mest , kulkul..Anja skitungen har varit på mig idag , bäst att akta sig för henne innan jag blir anklagat till självmord? ..Drog till stan med vilma , 2 jävla kilalr som stirra på mig hela bussresan  , asså jag klarar itne av de , skulel slagit till dom -.- , sen kan dom INTE låta bli att inte följa efter , kul ..Så vidar , i gymnasiet får typ damp oxå på vägen , jag typ fråga han en sak han går närmare mig å jag ba bakar as mycket å han typ jdkjgkdls , på stan va de kul x) , tills vi gick in på mcforum  å jag logga in på msn , så börja typ en dampa sönder bara för ja fråga om han va emo? , vilket jag hade funderat på hela dagen, öhh , fick ett jävla uppkästit svar om nått annat skit , KUL !!!!!!!.Nu e ja hemma, mamma ankalgar mig att jag typ börjar få anorexia för att ja inte käkar , ja de gör mig gladare...KUL nu vill ja gör uppsats å detta inlägget var VÄÄLDIGT  possitivt men såhär har jag känt hela dagen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0