äcklad seg och sjuk

Idol idol idol , ja va kan man säga mer? , de va bra att Johan åkte , Alice hängde löst då , fasen????..Jaja idag hade vi kemiprv,  de gick la..sådär...Sen skola , sen städade vit typ 1 tiden , så sluta vi , jack stack hem , trött som fan , kom på att jag skulle till frssan , stack dit...Ja jag sligna ju håret i ehm nåndag sen , asså de blev så jäävla blont :S , hon på åhlens va ju dum tycte ja allt , 110 spänn gick de åt där , kul...Jaja som sakt bestämde mig för att färga om håret , tog en färg dne såg  la bra ut..sen va e klart.. jag bad den att platta håret , blev ganska nöjd ,när jag kom hem va de typ ljusare, de e typ orange brunt blont ljs mörk mittimellan , ehm a..Men de e la okej..Kom hem , trött som fasen , somna nästan framför the hills , tills ja komemr på att ja måste dra til lskolan...Ringer linnea å dom hade redan åkt så ja satte på mig jackan mössa och väntar å begav mig till skolan..Väl framme där kommer linnea sabina & vilma typ..vi gick lite runt och  vi har basar imorgon så vi skulle förberedda, vi sskulle sälja knäckäppplen , elr vi ska..va där i nåra  imamr , elr typ 1½ kom hem precis till idol å bara känenr hur jävla kallt de e  ,  fyser som atanz ..Kevin va grym idag-..som vanlgit?..så nu har jafeber  ialflall , fast den e borta , men nu blev de jävla varmt under alla mina täcken öhöhöh , ska nog börsta tänderna och lägga mig..Denn vecka har avrit boring , idag ''träffa jaerik'' , ehm nej de gjorde ja inte , min papap jobba framför de stället där han skulel sjunga , så ja satt där å kolla genom fönstret :P , ja å vad ser man? , ehm jaa , ljug ljug ljug , blir trött på allt å alla..men ja folk e som dom e ;) , inget ja orkar bry mig om direkt..eh ja jag ska nog dra mig , dricka kall oboy och sova..

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0