Wops hehe

haj
åh jag e UR dålig på att blogga, men jag sak , jag ska jag ska jag ska..jag vill åhhh ,..ÅH..jag kan ..
OKej...heglas var de full fart mot Jakob...elr..öhm..Rättare sakt Vara...the grabbgang skulle gigga i Club Kronan..EN clubb som e farlig ..typ?...Jaja mötte flaj & celia på centralen halv 2 , vi tog tåget mot herrljunga där vi bytte till vara ..Vi kom frma..till en typ..Öhh.Öde stad, Inga folk , allt avr stängt typ...men de var ganska mysigt endå ..Jag & flaj ksulle natta i tält vid jakob,Han bodde typ i Arentorp å jag trodde de låg ganska nära vara men W0T? inte ett piss näre , typ..elr nja ine nära hoho..Mne vi fick tyvär lifta..Den gubben kände jakob å hanns familj så a d evar bra ..VI var framme kl typ 6 hoss jakob..Vi byggde upp vårat tält i en liten skog typ..Vi satt där 1 timme sne rignd ejag jakob :P.Han va typ sur så han la påHAHA, fast naj han rignde upp min mobil sne :O knas , hanf fråga var vi var å han avr med jakob randig å tp en mattias elr nått ..Vi hörde skateboardar typ å de var ju självklart dom..Challe å dom kom precis så vi hoppa in i bilen körde in till var aå vi skulel käka..Utan för pizzerian stod de typ 8 tjejor danny å dom var där ..Asså stackars kilalr , typ har 16 ögon stirrande på dom när dom käkar..Jaja jag flaj å celia gick itll challes bil å hämta något..SÅ tappa vi bort challe men hon avr på pizzerian å käka ..så vi gick in , häls apå grabbarna , fick kram av matte å blablabla..PPizzerian var nog VÄRLDS bäst , vi stat å gap flabbade typ 1-2 timmar...Kl blev 23 å så var vi taggade för club kronan...Vi mötte jossan..Fick våra vakter så var de full fart in (grababrna kom när vi skulle in precis)..DOm spärra avc vägarna när vi skulle in..Vi fick ganska ra platser på 2 vånigen...Dom börja giga , villket DRAAAg asså . de var as skoj...Sne blev kl halv 2 , vi orka inte vänt apå grbabarna så vi åkte hem..Jakob å dom hade snokat i tältet men aja..Sen så ja sov vi å de var piiis kallt :P

TACK till bland annat . Jossan , danny, linda, erik , nöten, matte , flaj , ewe , challe , jakob , jakob randig :D NI HAR GJORT DENNA HELGEN AS SKOJ <3333 KÄRLEK TILL ER alla

så d evar helgen de , nu ha rjag ont i huvetå längtar tills mor komemr för jag e AAAAAAAAAAAAAAAAAAS hungrig


LOVE
Michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0