Todilooo

hajhaj , igår avrre lsiberg :) as skoj , vi åkte balder typ 4 gånger flumride as många gånger a x D å lisbergsbarnan typ 5 xD å  massa mer...JUSTE höjd skräcken åkte jag å sabina :OOOOO säger jag bara , den e läbbig , en kille brevid oss ba '' skrick inte tjerjor '' å typ till mig '' ey älskling detta är inte farligt'' öhm okej ^^ ..han va inte blatte elr så x D å inte snygg/söt häller xD men typ wannabe fjortis boy :O

Så idag , sissta dagen i skolan..................Naj jag har inte fått sommarlov än , utan nästa vecka e de prao sen de 3 sissta dagarna åker vi på klass resa :) vi ska åka båt på västkusten en hel båt för oss själva , så ska vi sov apå den 2 dagar .baaada : ) hoppa från båten å ha as mys ....Så ingen mer skola , CHIIIILLLL..härligt , vi har fått reda på villken klass lärare vi ska ha åhh de blev lenart -.- jag vill ha sooofie : ) åhh duuuum , dumdum..Sen ja , igår va de ESC semifinal ? elr DM final elr nått sånt..Charlott gick vidare åpå ukraiana v atyp en falsk kopia på charlotte :P ..Jag lovar att Charlotte kommer på 5 top ..i know that serru : ) ..Sen fick vi våra Kemi prov idag , hon hittade inte mitt :O men allafick typ VG å nåra MVG  å typ 1 fick G, igen IG , efter som jag nea sabina & vilma ggjort samma i våra bäcker fick jag nog Vg oxå , i hope :)

snart ska jag städa rumemt mitt , sen möblera om det innan mamam kommer hem så hon inte blir suuuur :P jag ahr jätte litet ru mså de e as svårt med sängen byrån data bordet å grejs , så ska min tv upp på väggen oxå :DD , då blitte bättre i hope..elr a , sen IKEA i neeed please give me some moneys , but i need money for EMD in July , becauce it is  propbebly 16 place i hope i'will see them..men fuck ja suger ...jaja bloggar senare typ , ska käka macka :)

LOVE
MICHELLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0