Så jävla bra <3

NNU , e fan allt bra..Ni ska veta att jag blivit så jävla förbannad å ner trampad å hackad av en ..Idag tog jag flaj å nöten ta gom allt å allt blev bra..Vi satt å  snacka ut allt på telfonen i ca 40 min , så fan dennna ''EN'' (inget namn deen får heta EN)  försvara sig på msn hela tiden å fråga vad för dummt den hade gjort..Hmm , jag ahr inte mått särkilt bra av dig i ca 1 månad , ja du vet du har fan inte gjort ett piss jag har mina små världar ''HOOOSTHOST'',,Nu e fan allt över , deenna EN gav upp sig å sa att den inte skulle följa med mer på danny å sånt , Nu blirre fan bara JAG NÖTEN & FLAJ is the maddafakking gang ...Å bland annat CHALLE . EWE . WIIIISKAS JOSSAN å ja villka fan som hällst ( nästan) , detta komerm bli så jävla underbart , fan asså ...Tack såå jätte mycket flaj å nöten som ställde upp <3  de värmer :) ..Nu ska jag chilla

pösshaj
LOVE
michan '

BILDER FRÅN GIÅR
image11image12image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0