Oops we didn´t we didn´t again!!

xD

haha jag ahr börjat känna mig som den där äckeln i anda avenyn ..Från bad to good ..NAAAT...haha nöten säjer så å a de låter bra '' NAAAAAAT'' nä skoja ^^
idag ahr jag svoit halva dage , å de betyder at tjaqg börjar bli SIIICK ohno my dear i feel soo baad , please can you help me? ..Å engelskan måst ejag slipa på , jag vill veeerkligen vidare till gymnasiet å jag e jätte jätte ädd att jag kommer få ID i svenska amtte & engelska..ENLIGT MIG tycker jag engelskan är ganska bra tror att ett VG e för mig...Matte..*suck* .....jag e jätte rädd ..as rädd...jag suger på matte..fast en sak får jag styrkor av..de e att dom som INTE är bra på matte får extra matte heter de , och jag är INTE en av dom ..å de känns fet skönt..SSedan svenskan , sa asså de e la ett VG där med , okey min mamma e från rysland å min pappa e från cuba men jag e född i sverige å kan rpata svenska så a ^^ de är a inga prooblem haha ...i hope.....Okey ..´..Jag känner att de finns så mycket jag vill köpe haha kläderkläderkläder KLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDER..nåra saker är

Mörkblå cheap monday jeans(mina gammla e borta :O )
rött linne från H&M
brunt linne/tunika från H&M
Ralp lauren tröja med en americans flagga på (dom finns itne kvar på nallen =| )
en tunika från Gina
svarta shorts
gröna shorts
gråa leggings
väst
nagelack(wooops inte kläder)
ja BIKINI :oooo JAG DÖÖÖÖR
sen balerina skor 2 par

HÄR ÄR ALLT NÄSTAN FAST MEEER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0