öhm kommer jag sova`?

men va fan , de va en gubbe som stod å kancka på dörren precis när jag skulle stänga av dtaron , jag titta vem de var å jag kände itne igen honom..han stod där 10 min kanse å knacka , jag sprang till moren men hon sov :O , så tänkte jag gå in i mitt rum så står han vid fönstert å glos fast han såg inte mig..Så slutar han kancka , 5 min senare PLINGAR han , å knacckar å stör ..innan han ahd egått tog jag i hopp gardiner å sånt shit å släckte alla lampor...Så börja han då RYCKA i dörrhandtaget :O jag fick verkligen panik då , shit jag ahde lust att skrika , så jag rusa in till mor å var tyvär tvungen att väcka henne.Så va de nån berusad gubbjävel som hon ''kände'' förr i tiden , öh ofta jag komemr soba gött i natt ....Jajuste , fick red apå att jag ahde järn brist idag, för lite järn i blodet så jag får dricka tebeller , de räcker redan  med mina :O , å så de e därför jkag typ somnar i skolan å sånt..Nu ska jag allafall sova , imon e de en ny dag..tjohaj

puss på dig sötis <3
LOVE
miiiiiiichan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0