nöten rix falun

shoo , snacka nyss med Nöten i phonen , hon såtr i falun med jossan linda? wiskas å lite fol ktil lelr nått :P emd e ju där å Matte taffsa på nötens mage HAHAHA x D normalisch ...Väntar tills mamma kommer , måste fråga en grejs ..Ehm , idag talang då ,  jag får äta gottigottgott :) typ godis å så...De dålig är att min läkare ringde idag hem..jag Trodde han skulel typ säja att mina prover va dåliga så at tjag fick lägggas in på sjukan elr opereras , men så dålig va d einte , jag hade för lite järn i blodet , järn brist , inte konstigt att jag e trött hela tiden , typ somnar i skolan å sånt , ska få dricka mer tbaletter , nu blirre 10 elr 11 om dagen =/ jaja sånt e livet...*GEEESP* a jag e trött jsut nu oxå ...menmen ,
senare bloggg

Michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0