Jönköping in da HOUS

hej :)
kom hem för ca 40 miin sedan , jag  åchalle avr i jönköping för att träffa grabbarna..Jätte trevligt , mötte upp challe havl 10 på centralen vi hämta ut bilejtterna så gick vi till tåget ..SÅ åkte vi å bytte o falköping..Så var vi framme , det avr en mysig stad , lite litet å så men a , vi htitta stället ganska snabbt , deet var inga folk ..Vi stakc till donken å köpte lite..SÅ satte vi oss då hade de kommit 3 pers typ xD , ..Kilalrna kom , vi hälsa på dom alla mattias var sjuk =( han sprang in till apoteket som precis avr brevid , jag tyckte de var as synd om honom han hade en inte fin röst å skulle sjunga både då å senare på skiör..Jag ville skälla ut honom å säja att han skulle hem..dom sjöng for you , all for one & jennie let me love you ..SÅ var de signering , jag fick en stor affisch :) ..SÅ var vi framme, de första erik sa till mig var''jag komemr ihåg vad du heter'' vi kramades tod kort å lite så , sen va de amtte..Han vet redan vad jag heter sen 2-4 veckor till bax..Mattias häls ajag på å lite så...Sen danny jag gav honom en grejs som kan skulel lämna över till nöten ..Hopaps han inte glömerde..Ja de var trevlig..nu börjar ESC, måste titta , men jag sätter in bidler senare å så..

LOVE
michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0