HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ja må han leva , ja må han leva , ja må han leva ut i 100 år . ja visst ska han leva ja visst ska han leva ja visst ska han leva ut i huundrade ÅÅÅÅR ..ett fyfaligt leve för KESAR HURRAHURRAHURAAAAAAAAAAAA..

hoho min kanin fyller år idag x D
1 år :D
jaja har precis kommit hem fårn skolan..vi ha rju vår teater ..Anja var på akuten så jag fick hopap in istället för henne , läste med manus å de gick åt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELVETE ,, yfan vad jag skämmdes , pannkakaaaaaa...FUCKFUCKFUCK...åhhh daaaamp...jaja , de gick inte bra :)
jag ska någ fixa något att käka å städa rumet efter de ska jag göra en mini sallads tårta hoho :P jaja ..Öhm jag ska nog börja städa , ligger tyvär kläder över HELA golvet , jag svär ..Sen ska jag ju fixa ne nyy layout :Djuag gör d enu :D
bloggar senare


LOVE
MICHELLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0