Hipphurra för här komemr bumbibjö-ö-ö-ö-rnen XD

Hjhej !

allt väl? ett tag sne jag blogga men vem bryr sig (A)?

jaja teater teater å mer teater , ganska skoj faktist fast endå inte :P
Jag mår as bra :)) ..Ehm igår träff ajag amanda jenssen , jätte trevlig tjej faktist , så imon blir de boysen EMD då ...Men nåra underbara som jag e jätte glad att ag träffa bland annat FLaj å NÖten < 3 så celia som verkar lite arg på mig ^^ ..Ska bli bästa helgen ever < 3 , så söndag gubabrna med fast med Tvillingarna Linena & Sabina i slottis : )) ) )) ) )))))
sen tisdag , ska jag te uddevalla se dom igen onsdag komerm deras skiva ut som jag köper imon HAHA x D
a så vidare , nu ska jag köpa godis
ta hand om er <3 du e jätte söt å fin  :P

Puss på din kind

ffrån en turkos bumbi björn MICHELLE  ; )

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra helg! ¢¾

2008-05-09 @ 17:43:34
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0