hei

hejhej, här sitter jag å gör inget , har inte skrivit här på nåra dagar men 1 , jag ahr itne haft bredband på 2 dgara...2 jag ahr varit JÄTTE upptagen med manus å sånt...

Jaja allt flyter på ganska så bra...Jo visst jag ahr hört lite negativa saker angående mig exempel att jag e gnällig? , aja kanske e jag det men de e första gången i mitt liv att jag ahr hört de...Oftast beskrivs jag nog en som typ alltid skrattar , oftast glad å om inte glad e jag skämtsampå ett ondt men endå roligt sätt..Jajaj ja nu går vi över till nått annat


Öh teater då , de e ganska så skoj faktist , har hittat allakläder jag beöver,,NÄSTAN , vbara et tlinnea å ett par gubbiga byxor fattas, så e de klart.....Öh aa, igår va de valborg -.- ...asså jag tycker de e lite menings löst , tyo nästan mmågna i min klass dricker sig fulla på slottskogen , öhhh väldigt moget å normalt..jag tycker sånt e så jävla töntigt...Jag sjäklv satt hemma med popcorn å godis å satt å titta på topmodell å va uppe till kl 03 ..De va bättre : ) ...Aja , jag vet att detta är världens tråkigaste blogg kanske , men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva? ...får nog läsa andras bloggaar å se hur dmom gör..AJa


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0