haj !

hejhej , har inte haft möjllighet till internet i 2 dagar så har itne bloggat dådå..Idag va de då prao , jag å linnea slutade en timme å 20 min tidigare efter so mvi var klara :) ...Sne åka vi till förlunda torg så köpte jag ett par shorts beiga e dom...Sen åkte jag hem ..Åså inte så mky..Ja jag skulle ju åka up ptill orust på lördag efter som vi ska på klass resa å båten avgår från helevikes strand å de ligger ju jätte nära tvillingarnas land..Jag snacka med sabina igår som redan är på orust å hon sa att de gick at tjag hängd emed då :D ..SEN nästa dag skulle rickard å sofia följa me d(sabinas å neas bror å fru) så de får inte plats..EN sak gör mig förvirrad linena sa att henens mormor hade sakt att de inte gick efter so mdet är mkt folk där då ...SÅ sa linean att d einte gick 100 % , för att cheeka allt exakt ringd ejag till sabina hon sa att det gick å att mormoren inte hade snackat med sofia å rickard  hon visste inte över huved taget att dom skulle komma , sabina sa '' vi har ju sakt att du ska komma så du får komma''' Mne linena säger att det inte går , å då e de ju antagligen för att hon inte ville at tjag skulle med..Men aja , jag åker inte emd då verken på söndagen elr lördagen utan jag åker buss 2 å en haalv timme emd kalssen..Så ja , kompisar heter det då!

Jag vill verkligen träffa flaj å nöten <33333 dom e så jäävla roliga å bra <3 SAKNAR ER BÅÅDA :'/

NU ska jag städa rummet
LOVE
michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0