go moron

hejhej!
dricker oboy budden går  om 16 min så går om 10m min hoho , mitt hår e katasfrooooooooooooooooof :OOOO
HELP ME..idag sissta prao dagen :D ganska härlig men inte nod med de SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV  fakk of FATTA vad härligt ska/ksulle åka upp till orust imon , jag får de för det va linena som missforstod , men asså jag vet inte :O , dom har ju katter å jag e allergisk :'((((((( men jag ahr droger men jag vet om om de funkar , om dom inte gör de kommer jag ligga å HOSTA hela natten å bli förkyld å vi ska ju bad amassa å sen klassresa :O , det är därför jag åker dit ju för att de e närmare än att åka 2 å enhalv timme..Hohoh , nu e tanten madonna på tv som särar på bena å tro hon e 18 år ,DÖÖÖ ..NU ska jag allafall fixa lite shit

PUSSHEJ <3
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0