Trevligt :)..Fin elr inte ?

åh , kl e halv 4 å jag ahr inte ggjort nått idag , skulle hitta på nått med lite folk , fast a jag orkar inte...Kolla lite kläder på nätet , hitta en jätte söt klänning som jag vill ha ..Dock kostar den 544 kr¨...Jag är PANK xD 1.....2. måste verkligen spara pengar till alla gig i juli jag ska till , de kommer bli sthlm , lidköping,grebbesta, skara, båros , kalmar , växjö å a då har jag inte as mkt pengar över ;P ..Men man vet aldrig ;) ...Så a , jag har en godis påse sen midsommar , en dag innan missommar , å jag har inte kekat upp den ;O ..Det är INTE likt mig..jag har itne ätit nått godis denna veckan å jag har minskat in midja på 4 cm ;O å gått ner 3 kg ...Eh a ..jag e ganska glad :) 7 kg kvar till mit mål...Så tycker jag att de e jätte skoj att folk börjar komentera grejs :) , trevligttrevliggtEh ja , har inte så jätte mkt att säja just nu ...Så a ha en fortsatt bra dag :)
Michan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0