tjohaj

helloooooooooj..Idgidagidag e de torsdag..kulkul....jag av på stean  åk öpte lite grejs , SMIIINK kläder å liet annat bullshit..Ehm , sen kom jag hem , så va vi tvunga att storhandla efter so det är julafton imon xD , midsommar hoho...Kulkul de med..hoho hoe hoe hora hora , alla måste abra veta att jag å sebastian äger :K ..Sen  nu elr a sitte rjag hemma  å satt upp en stor jävla spegel i mitt rum , den väslignar jag ..Så  funkar en av mina lampor , den får en puss så ligger det en damsugare mitt i rumet , den ska BORT...å så en fetsugning på mina lår , det skulle vara ett + för dagen ..EH , danny e i småland å a ''VIIIIILAR'' han e fet mkt värd de , han ser alltid så jävla trötter ut ..a damp..Eh ja 
ha ett bra liv ;)


LOVE
michan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0