STOCKHOLM , snälla?!?!?

Gomorrrrrgon...Hoho jag vill te stockholm värkligen , allsång på skanen :) , llåter lite dum men EMD e där...Asså de finns värsta bra tåget som åker idag kl 18:nått så kommer man fram eh typ halv tolv , så vet jag att lite folk kommer kl 3 på natten..Men lixomm idag om typ 5 ½ timme , asså min hjärna hinner inte ikapp de  ...Sen då finns de ett tåg imon , x2000 <33333 som ker kl 05 på morgonen så e man framme typ 8-9 (minns inte) , meen den kostar ungefär 400 kr , å hemresan de enda tåget som går att ta kl 23 från sthlm , d kostar lixom 400 kr , å lixom 800 spänn :O , bajsnej , men de finns ett tåg fårn götet kl 8 typ men då  e man framme kl 11 i sthlm , å de e fan jäävligt sent å de kostar typ 200 kr..Jäjä , nu ska jag inte tjata mer
ska äta '' frukost'' hejsvejs
:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0