TOOOOKYO you'v got the rhythm in you

Hej , vaknade runt halv tolv och kände att dagen skulle bli skit slö efter som vädret var dumt , hade ingen lust att gå på stan och så ..Så röjde jag min byrå en hel del, hitta ganska snajsiga kläder som jag inte sätt/hittat/gillat förr , dom kommer gå till använda ;) ...Ja , jag har fått en ny layout :) , vad tyckes? ...Hur som hällst ..Siitter å lyssnar på Tokyo med danny , ah jag släpper dne låten aldrig , så jävla grym Å a den på minner så jäkla mycket om sommaren , tokyo dansen haha '' *TOOOKYO YOU'V GOT THE RHYTHM IN YOU *pekar upp* HIGH AND*pekar ner* LOW , *pekar på data skärmen* SHES GONNA DO IT TO YOU ,haha så jävla grym..kolla under .Sen finns de jennie let me love you som vi har kommit på :O , haha alla gör den nu typ ,,Sen run to you fast den har gajsen kommit på¨å a massa , fan vad jag saknar alla :( , Danis , erik , liro , nöten , challe 7 ses vi allt :D , hela juni blir de massa gig WOHO , kommer äga..Haha , har inte sakt men vi är typ med alalfall jag :O är med i 3 avsnitt i my life of EMD :P , iförsig nöten oxå ..  


tokyo videon , ah



Ska dricka te  å börda vid datorn å sen sova
ha de as bra
pussar fårn michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0