nejnejnej!

Hej!
hoppas alla har haft en fin dag :D ..SJälv vaknade jag halv 2 och ja fixa mig lite..så ta grejs på dagen sen mat..å ja sne såg jag på film å nu ser jag på tv/film och datanörd på samma gång........Asså ja , midsommar idag då , som typ hela världen vet , nej jag skoja så e d elixom jag challe å nöten som e ett gäng..Jätte kul..Fick reda på att carrå å fe hade kommit till grebbesta..Jaha? tänkte jag haha skoj för dom lixom :) , så ja kom jag ju på att challe hade snackat en del om att VI skulle vaara på grebebstad i sommar för att erik e ju där så a..KOm int epå de förens 17 tiden...Så ja ingen har frågat mig..Jag ska endå till pappa imon å ja det gör ju inte så mkt at tja inte får träffa honom , men man kunde allafall fråga...Dom e typ sur apå mig för att flaj har snackat bulllshit(som vanligt) hon ahr ju spriditr tyckten i hela världen å ja själv e hon en ängel som inte gjort NÅGOT *HOOOOOOOOOOOOOOOOSTHOOOOOOOST*..Sms verkar challe å dom inte vara aktiva på ..Ja jag vet inte riktigt vad jag ska tro , allt e lixom bullshit just nu =/ ..Ja så a jag e helt snurrig..Men om dom typ bara skiter i mig ju så har jag ju endå andra folk som finns vi min sida <33 tack till er ni vet exakt vilka ni är då....Så ja , nöten å challe e lixom 2 jätte schyssta girls å lixom synd att förlora dom :( ....Jaaa, aja jag vet inte riktigt en hurre blir ...Aja ska se vidare på film

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0