Mm

hejhej!
stängde av datorn men kände att jag var tvungen att blogga háha :P...Typ ja sne kl 7 har jag å vilma bara
hänt vid datorn , och vi sncka med Miquel en del på telefon..Trevlig pojk som kan ENGELSKA pokimon låten OCH den svenska..ÖH , inte bara en gång sjöng han dne i telefonen utaan 2358923392894289 , a huvevärken satte sig igång å jag ville ut...Ut gick vi inte , utan de fick bli lite luft paoser å nörda vid datorn..Men det är skoj haha....Eh ja, imon blirre då eh ska va med vilma till på luch elr nått..Vi tänkte åka till knarrholmen för skoj skulle :D , först tänkte vi att hyra hus där med de kostar 1å5 på en vecka å vi vill bara vara där 1-3 dagar...Så ja..Har bäddat allt nu hoho , å så vi ska kolla på film , vilma sitter å väntar på m,ig medans jag sitter å snackat shit här , HAHAH..jaja , hoppas alla haft en rba dag , för de har JAG. ..eh ja ..Måste säja att vi var på stan om jag itne sakt de , så gick vi in på kicks å jag skulle försöka hitta dannys parfym , visste bara att det var BOSS , jag spreja alla , kände inte dannys lukt , efter 5 min när vi hade gått luktade jag danny , hade sprejat en mkt stark på handen haha , luktar de fortfarande , GOTT ..500 kr , nej de e inte värt de ;) ofta att jag köper den igentlgien , ORKA.. mend en luktar gott :) ...

Puss på dig , dig , dig och dig

Kärlek
Michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0