Jag spyr snart !

usch fy , godis dricka å shit , jag spyr nu det känss som de fan...Jävla shit får inte spy ..fakkfakkfakk ..idag ahr jag SOVIT helt seriöst jag har bara SOVIT har varit uppe aknse 4 timmar ...Jag ahr abra ätit nudlar å inget mer fakk , sova e lixom mitt liv, j ag älsakr sova , så fort jag lägger mig i sängen med mina 6 kuddar så somnar jag ...min säng e mitt liv jga älskar sova , men itne så mkt =/ , jag ahr järn brist å jag kan svimma när som helst men ja..Detta är inte okej lixom....Jajaj va fan ska man sjäa , igå avrre västerås , jag insåh at tjag gilalr erik mer än vad jag tänker han e så jävla söt asså , på sättet men han e mer lixom snygg på utsidan jag sa hur läget stod ti,ll med tågen å tiden å allt han ba ''FAN vad dåligt '' å lixom han tittta på mig å han menade verkligne det..Sånt gillar jag ärlighet å inte fejk ...Så ja de va skoj danny lika trevlig som vanligt haha jäva söt e han, mattis va  lite ´tyst men jävligt trevlig ..Vi hänge å sånt. så skulle killarna bakom scen då , så sa jag hejdå till danny , han krama å pussa mig :) ....Så stod jag lite i kanten så drog han mig i handen å ba''Ge mig en kram nu ''*ivrig* som om han inte ville bakom scen ..Men jag tror han märke att jag var lite ledsen =/ ..Så jag å flaj gick runt så baakom scenen se rman en liten erik som sitter å rökar , fyfan ...så va de 40 min till vårt tåg skulle gå , en cool ballte var där å hänge runt emd en tandborste han avr cool,,Han ahd egjort en video med nordman :) ...så skulle kilalrna köra ut så stod jag ltie tyst å a gjorde inget så öppnade erik rutan till bilden å jag kom närmare så satt han å tog sin hand på min kind och sa '' gud vad tråkigt att ni ska gå nu'' jag ville bara börja gråta , sånna människor gilalr jag , som bryr sig lixom ..Varför jag skulle böla det vet jag inte så streckte mattias ut sin hand å a ..Jag gilalr erik :) <3..Så a  vi sa hejdå till alla jag å flaj ..Carrå , nöt-n , challe & fee , sen drog jag å flaj till tågstationen där vi tog vårt tåg mot göteborg...PÅ tåget somnade jag , å resten satt vi å flumma lång tid , en jävla gubbe satt å stirra på mig hela tåg resan ..Han gick av nånstans då tog jag ett papper å skrev ''JÄVLA ÄCKEL'' haha så tog jag de mot fönster rutan HAHAHAH , döö ..seb rubt 10 tidne va man hemma i götet härligt , saknat götet ahr jag gjrot , jag klarar inte av att vara i små städer :OOO usch ...Men aja ..den dagen var skoj ..Tack :)

LOOOVE
michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0