hoho

 hoho , inlägget under är sen 13 juni å inte den 17 haha :P .......Eh ja , jag gör ignet å därför sätter jag ut en jävla dålig ''mobilblogg'' jag har fna ingetå säja å a de ska vara mer roliga saker :O , men jag ahr tråkigt nu haha ...Idag gör jag inget tyvär ska städa lite å grejsa hemma haha ..eh a jag sätter nog inte ut dne videon dne e för tråkig....Eh jag ahr gått ner 2 kilo på en månad :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jag e typ överlycklig å ddet är  bara 10 kg kvar tills jag e nöjd med min vikt ..Sen så a asså vissa tror att jag typ komemr få anorexia men asså....ahh...för dom som e lixom  a jag känner mkt så vägde jag 27 kg för 2 år sen å exakt för ett år sedan vägde jag 38 ..de kallas anorexia å nu väger jag typ 1000000000 kg , så a asså JAG E TJOk jävla jag -.- damp ..jag ahr ignet å skriva ..Ja en flaj som jag nångång i tidne kände känenr jag inte längra , celia e knäpp :) hon ahr förstört det mesta , TACK säger jag till dig ...nat.....eh linena å sabina har kommit hem från spanien , vilma vettefan vad hon e igår fyldl emin bror 13 år -.- ..Jajaj nu ska jag gå å mojsa med grejs


LOVE
michan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0