HEEEEj "

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Heeeeeeeeeeeelloj..Jag e på CP HUMÖR :)...dampdampdamp..dampdampdamp..da-a-a-a-a-a-amp! AHAHA
eh idag vakna jag 10 ite med min egenvilja,,Satt å kolla på film till kl 3 igår....Så ville jag att en skulle vara
inne på msn ..de va den inte så jag skulle '''VILA'' lite..eh a ..jag somna å vaknade runt 12 xD
Så jag gjorde nått att ''keka'' sen va jag datanörd lite..Så gick jag ut å dog..träffa lite folks :)...Så gick ja hem..Kolla på tv å nu sitter ja här..Ska snart kolla på film *GEEEESP* ah....Så a , mitt sommarlov SUGER , just nu ..Ska kanse te orust på fredag om jag inte skrivit de innan..Å så blirre la kode nån dag ;P ..Ehm a , jag har inte hängt nåot med vilma än  känns förfärligt xD , vi brukar hänga varje dag på sommarlovet ; O .....Jag SAKNAE.. aså nu helt seriöst SAKNAR danny så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA mycket...För en gång skull vill jag ha en krama v honom så att jag inte får luft..Eh a de händer..bland.så gör han så med mening i torp jag ba ''JAG FÅR INGEN LUFT'' han ba ''snfjksnmhmhmshf'' å a gör massa små ljud..AHA?...okej?...Å en liten lito som sjunger'' i just want to fuck you girl'' å en erik som e söt..Aaa , villket liv :K..Men nu e de eh..ska räkna xD...24 e de idag..30 dagar i månaden juni.........................7 ska jag se dem.....13 dagar :) ..Eh a , de ska bli kul , jag satt å tänkte på hur skoj de skulle varit att åka flumride med dom HAHAHAHA.. Jaa nöten åkte ju balder med danny ..Bilden är under.hoppas att de itne gjrde nått att jag snodde den xD ..Ah , danny å dom älskar ju liseberg ;) man vet aldrig hohoh....Eh a, asså alla ser mig som ett dannyfreak..Eh varför?...Men a ..Han ligger 1 i ryssland å polen typ ..elr nått sånt..EH grattis , om han åker å sjunger i ryssland , JAG LOVAR ..JAG kommer komma, mamma kommer bli förvånad när jag säger, SNÄLLA kan inte vi åka till yrssland å hälsa på släck :DDDDDD?...A men igentligen vill jag se dajnö å han skulle blivit chockad haha ;X...Misha barton kalla han mig i freeport, aa okej ..nej.....Å så hade vi vår lilla high five grejs när vi sågt ..Å a ..här sitter jag å pratar danny ...A jag saknar honom å behöver snacka med honom =/
Nu ska jag gö nått annat...

PussLove
mischa ....Barton -.-

(Nöten-världens bästa, göken ,danny & janna-dannys tjej)

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hoppas du har haft en underbar dag! :)

2008-06-25 @ 00:06:32
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0