halmstad in da HOUSE

hejhej!
klockan närmar sig 9 å jag har sovit typ 80% av dagen...Igår varre halmstad då  , mötte nöten calle å flaj på centralen...VI tod tåget mot halmstad..När tåget skulle in mot stationen slutade strömen funka , så vi satt fast typ ca 20 min..Sen rulla tåget in mot halmstad...När vi var framme mötte vi lite trevliga folk som hetter? sussie izza? och hon andra som va så jävla snäll minns jag fan inte xD haha..Jaja , vi gick til stora torg där stod mattias å snacka med nårra..Vi hälsade på honom å stod å snacka ett tag sen skulle matte gå till danny å hanky ...in till systembolaget om man ska avra exakt xD , vi och karlshamarsflockor satt utan för å chilla lite...Så kom danny å hanky ut..Dom ba dissa oss totalt ;O han ba gick förbi , inget hej elr något å jag ba HOSTHOOOOST, HAN KOLLA IN ENS BAK...Ja , vi blev lite a vi fatta inte varför =/  ..så kom matte , han hälsa + han hade typ 2 påsar med sprit i händerna , samma med danny å hanky , jag ba ''ska ni ha fest i kväll elr''  Matte : Nej vi ska se på fotboll xD
Aaa okej ...Därimot sdåg man ingen erik ..Danny å mattias börja soundcheeka , så får jag syn på en liten fe , LINDA , som fyller 17 år GRATTISGRATTIS ..Vi satte oss å ja babbla lite...EDDY HET HET*HOST*...lalal jag challe nöten fe å en kompis till henne drog til lcentralen för å köpa mat ..Det var skoj xD , så gick vi till bax , kl närmade sig 8 , å insläppet skulle vara då..NOT , sen ändra do mde till 9 , vi stod där å vandra runt i 9 jävla timmar..Så när vi skulle in så fick man blåsa i ett alkohol grejs mojs , ehm ja de gick bra , man fick ITNE ha vattn med sig in häller ...Vi stod längst fram , ,ofc ...SÅ börja de igång med coueria dansare,  sen hip hop dansare...Så skulle dom flytta stacketet fram . SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT, de va fan de cpigaste jag avrit med om :OOOOOO , vakterna ba , BAKA BAK FÖR I HELVETE BAKA , å vi som stog längst fram bah flög fram , vi backa å dom trycker mot scenen , AJ , alla var helt galna , till slut blev vickan borträngd :( , men vi knöcka ihop oss så de blev bra,  efter 1 timmes tänktande börja vincent att sjunga då ..Jag ahde  2 jävla ääckliga störiga emos bakom mig -.- , jjag ville slå till dom båda två , dom ba '' AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'' jätte mörkt xD å ba '''ÅH VINCENT JAG VILL HA SEX MED DIG'' *slåt mig i pannan'* , dom skrev , jag blev fan döv i ena örat , så kasta han ut en liten blomma till publeken å en av emosarna fick den dom bråkade as mkt , skaffa er ett liv...Så 30 min kvar efter vincent drog grabbarna i gång , de va trevlig :D, vi sjöng å hållde på vi längst fram i mitten å lite till vänster å nåra meter till höger va bäst :D ,..Efter giget gick vi fortsom fan till hotellet...Linda å mickis fyllde år så dom grattade dom på scenen ::) , vi stack till hotellet å vätna på dom , så kom dom då...Erik va dne endå som såg död ut,  han va sjuk :( , vi stod där å snacka ett tag trevligt trevlig , vi sa god antt å danny stod å härma nrodman xD , kulkul , janna å mattes å typ gökens tjejelr vem de va var med , janna e ju så jävla kåt på erik xD ,, hon e dum oxå ..Hhaha nöten ba sjunge '' i just want to fuck you giiirl'' efter som amtte sa så til ldom i helgas å börja han oxå sjunga såx D .SÅ gick vi tebax til lstora torg ädr vi fick skjuts hem till sussie , hon ahr världens största hus..Jag tappa bort mig lite när jag va i käket å skulel upp till rumet xD haha..så somna vi snabbt..,nästa dag vakande vi vi skulle ta ett tåg 08:45 , men de blev fel på de så vi tod ett senare , så såg  vi danny å dom så , vi häsla stod å prata lite , så bäst sisst kom då Eddie ut jag ba''Asså du luktar jävligt mycket nagelack'' han ba '' ja juste,..Fan , jag avr ju med en tjej i går kväll '' :O han e så jävla äcklig , han ahr fan ungar  å fru å springer runt i sängen med tjejor , noormaaalt .. äckeljävel *HOSTsnyggingHOOOST* xD , nat...men aja vi tod ett tidage tåg å far framme i göteborg sunt 11..Hemma va jag ap trött , jag va uppe typ 30 min sen somnade jag , vakande kl 6 gick nu å köpte mat tills imon , ska fixa en pasta/kyckling sallad :) ..Å nu sitter jag h'r å segar, jag måste typ pröva saker jag ska ha imon , duscha , packa å shit ..Imoon e de ju västerås , så ja måste nu inte skriv amer här xD hhaha ..Så a hejdå

LOVE

Kommentarer
Postat av: Emmah

Snälla flickan heter Emma xD Haha, älskar dig ändå :P <3

2008-07-22 @ 16:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0