Gig!

Hej :)
Ska börja med att et inte blir nån sthlm =/ har tänkt efter å har ungefär 12 gig framför mig i Juli/augusti , å en av dom blir ju endå sthlm så a de e lika bra då istället för imon , men sätt dej framför tven imon kl 20 kanal fyra å kalla på sommarkrysset :) , Jag å challe har snackat lite om Borgholm , Viktoria dagen då Leona Lewis ska vara där EMD Brolle JR och nåra till på prinsensan Viktorias fördelsedag ..Det är både billigt och skojgit att åka dit förutom när de kommer till inträdet haha :P , å sov platser , vi får TÄLTA , min högsta mardröm , i vara var det piss kallt å tälta , men EMD grabbarna tycker endå de e jätte skoj att vi tältar för deras skull det var 4 + grader..kallt?  ,svar : JA ...Men nu e de juh sommar å allt..Vi får se , om en vecka blirre liseberg , har inte träffat grabbarna sen 13 juni =( , känns som 2344 år ..Hur som hällst tror jag ska ut å cykla elr nått , kan inte bara sitta här hela dagen

Hadegött

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0